loading...

Saturday 31 December 2016

Tiba Tiba Benda Tu Berada Didepan Pintu Rumah Saya


Tiba Tiba Benda Tu Berada Didepan Pintu Rumah Saya|Seorang lelaki yang dikenali sebagai Mbah woh terkejut selepas menemukan botol berisi sosok seperti bayi manusia dipercayai sebagai tuyul pada selasa 27.2016

Saya awalnya tidak tahu itu benda apa, saya juga tidak tahu itu datang dari mana, tiba-tiba saja ada di depan rumah saya, ujarnya dalam bahasa Jawa.

Sontak kabar Penemuan di kampung Pungkuran,Kutoharjo, Kaliwungu, indonesia tersebut membuat orang ramai ingin melihat sosok yang di war warkan sebagai tuyul

Hal itu pun di adukan kepada pihak yang berwajib dan diserahkan kepada pihak polis karena ramainya orang datang untuk melihat penemuan yang janggal itu.

Video Player

00:00

00:11

Seorang warga berkata,akibat dari penemuan itu,anak anak sekolah mengaji ramai yang ponteng akibat ingin melihat tuyul itu.

Bagaimanapun Mbah Woh berkata, penemuan tersebut adalah salah satu bukti bahwa manusia hidup berdampingan dengan makhluk halus.

Sumber: penhijaudaun

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

0 comments:

Post a Comment

loading...