loading...

Thursday 27 July 2017

Masih Ingat Lagi Dengan Muka Setan Ini? Mungkin Korang Akan Jadi Mangsa Seterusnya

VIRALKAN!!

Kalau terserempak ngan babi ni kat mana², tolong halo² aku. Telah melarikan hampir RM3,000,000 duit perkongsian perniagaan. Pernah ditahan beberapa kali, namun tak serik dan masih lagi mencari mangsa² baru untuk program2 celaka dia.

Hasil risikan team SUNAN IV, celaka ni masih lagi berkeliaran dan bersembunyi di pineng. Lokasi terakhir dikesan di rumah beralamat

## 759 mukim 6 jalan pondok upeh, balik pulau ## pada awal januari 2016

Lokasi terakhir bini dia dia ## kampung manal 3 tanah merah kelantan ##

Ahli keluarga percaya bulat² kat celaka ni dan sampai sekarang masih lagi simpan dan lindungi dia. Pernah dia bantu kakak dia buat dapur rumah baru dan adik beradik yang lain dengan wang ringgit. Celaka ni x pernah ada kerja atau bisnes yang genuine. Semua hasil menipu dan sekiranya dia bantu keluarga dia, dari mana dia dapat duit? Semua dari hasil yang HARAM!

Bagi anak bini makan hasil yang haram serupa bagi makan babi je. Sebab sama² haram dimakan.

Antara kes yang celaka ni buat :

1. Menculik budak perempuan seorang anak guru di tesco rawang pada 2013, dan membawa lari RM25,000 milik guru tersebut

Pernah diviralkan kisah dia melarikan anak seorang cikgu.Boleh rujuk sini untuk kes 2013 http://ift.tt/1x01GGl

2. Digelar penguin di kilang lama tempat di bekerja kerana sikap suka memfitnah dan menggatal dengan pekerja wanita di situ. Dikatakan telah menyebabkan beberapa pekerja dibuang kerja dek kerana jahatnya mulut dia.

3. Pernah bekerjasama dengan seseorang membuka kedai satay. Sampai 1 tahap, dia menipu share partner. Bawa lari duit kedai dan duit untuk bayar pekerja. Lepas tu kedai bankrap.

4. Dari komen2 di post sebelum ni, pernah membuka program kutu. Hampir semua kene tipu. Memang babi betul.

5. Membuka program kongsi untung program rahnu dan jual beli emas terpakai di kelantan dan pineng.

6. Membuka program rumah, kereta dan tanah. Habis semua dia sapu. Celaka lahanat

7. Buka peluang modal untuk buka kedai emas di kelantan. Dikatakan share lartner dia keluarkan modal lebih RM200,000 untuk setup. Last sekali tinggal kedai je. Apa lagi nak gelar dia ni?

8. Buka program kongsi untung jual beli emas di korea dan jepun. Hasil rekod cuma sekali je dia jejak kaki ke korea. Jepun memang tak pernah pergi. Rekod kerugian kat sini lebih RM1,000,000

9. Dalam masa sama menipu pekerja MAS hampir RM50,000

10. Pernah di dakwa kerana mencuri dalam bangguna. Diceritakan membawa perempuan ke hotel, dan melarikan emas serta duit hampir RM30,000

11. Meninggalkan isteri pertama bergantung tak bertali. Tak cerai. Seorang cikgu. Habis lesap harta. Sebelum tinggalkan, dia letak nota soh jual rumah

12. Isteri kedua sekarang berhenti mengajar kerana mengikut dia buat program menipu orang. Isteri dia juga mempunyai beberapa akaun fb yang mirip program dia jalankan.

13. Pernah sekali dia menipu RM800,000 dari seorang kawan ni masa ramai2 tengah cari dia. Sempat lagi wat kerja celaka.

Dikatakan bermulut manis, pandai membuat helah dan setiap mangsa seolah yakin dan percaya apa dia sampaikan. Sehingga hari ini, dia masih lagi giat menipu.

Pernah mnggunakan nama syarikat Mohamad World Enterprise MWE,
Akif Zamani Gold,
Era Hijrah Niaga,
Akif Properties dan beberapa lagi nama yang lain.

Owner syarikat ni cuma ada 2 sahaja; iaitu SHAHRIZAL B YUSOF (asal penang) & MASNIZAWATI MD NOOR ( asal tanah merah ).

Mondus operandi akan menggunakan ayat² pemanis, lebih ke arah kebaikkan dan keagamaan, dan sekiranya mangsa adalah wanita, sikap keustadan dia akan lebih terserlah dengan gaya penuh keimanan.

Kepada ayahanda, abg long, tiger² yang pernah berkomplot dengan celaka ni, harap tidak meneruskan aktiviti skuad korang. Tak guna dapat hasil gaji dari kesengsaraan orang lain.

Kepada Sharizal, dan sekutu dia termasuk adiknya dia si Iran, korang lari lah, korang nyorokkanlah dia kat mana pun. Aku ngan team aku akan terus cari korang hatta ke planet nameck sekalipun.

Pernah menggunakan nama FB AKIF ZAMANI GOLD, ERA HIJRAH NIAGA, SATAY PROVIDER, DUNIA EMAS BERSAMA I, & DUNIA EMAS BERSAMA II.

Modus operandi dia menipu mangsa yang kebanyakkan cikgu perempuan dengan menyamar sebagai duda.

Boleh rujuk post VIRAL yang lama di sini

SUMBER : http://ift.tt/2tIwBhF

0 comments:

Post a Comment

loading...