loading...

Friday 23 June 2017

8 Artis Korea Dengan Wajah Tanpa Pembedahan

Artis Korea ini cantik tanpa melakukan apa-apa perubahan fizikal dengan melakukan pembedahan. Pembedahan plastik adalah perkara biasa di Korea malah ramai selebriti di sana tidak malu untuk mengakunya. Berikut antara artis korea yang sememangnya lebih cantik dari wajah artis yang melakukan pembedahan plastik.

Kim Tae Hee

Kim Tae Hee adalah wanita yang paling diinginkan kerana struktur wajahnya dengan mata yang besar, bibir tebal dan kelopak mata gandanya. Maka kecantikan wanita ini dapat dikatakan kecantikan yang cukup ideal. Kecantikan yang dimilikinya juga adalah kecantikan semulajadi dan membuatkan dirinya mampu menjadi bintang dalam masa yang singkat.

Song Hye Kyo

Artis ini memang memiliki kecantikan yang benar benar semulajadi. Song Hye Kyo tidak pernah sama sekali melakukan pembedahan plastik. Jadi, tidak hairanlah jika artis ini termasuk dalam kalangan 10 artis yang tercantik tanpa pembedahan. Bahkan kecantikannya itu mampu meletakkan dirinya diantara 100 wanita tercantik di dunia versi majalah Amerika pada tahun 2010 yang lalu. Song Hye Kyo berada ditangga ke16 wanita tercantik didunia dan mengalahkan beberapa artis cantik Hollywood yang lain.

Yoona

Yoona antara salah seorang ahli dari kumpulan Girls Generation dengan kecantikan yang tidak pernah disentuh pisau bedah sama sekali. Yoona juga antara 100 artis tercantik di dunia pada tahun 2013 yang diekluarkan oleh Independent Critics juga dirinya telah dinobatkan sebagai wanita tercantik di Asia.

Han Ga In

Han Ga In adalah artis yang telah berkahwin, tetapinya dirinya yang cantik, sama sekali tidak mengalami perubahan kerana wajahnya yang kelihatan agak kecil membuatkan dirinya kelihatan awet muda dan dipuja oleh kalangan pencinta kecantikan yang natural. Bahkan ketika dirinya masih dibangku sekolah, Han Gan In sudah terkenal kerana kecantikannya.

Jang Nara

Artis ini terkenal dengan wajahnya bak Baby Face, cantik dan sentiasa kelihatan awet muda tanpa sebarang pembedahan plastik. Walaupun umurnya telah menjangkau angka 30-an, dia tetap memiliki wajah seperti remaja. Malahan drama berjudul Baby Face yang dilakonkannya memang dikhususkan untuk Jang Nara.

Song Ji Hyo

Dirinya dikenali dunia sebagai artis semenjak beliau membintangi acara variety Running Man. Namun sebelum menyertai acara tersebut juga, Song Ji Hyo memang telah dikenali sebagai artis tercantik, berbakat dan realistik. Kecantikan semulajadi yang dimilikinya juga telah menobatkan dirinya sebagai 10 artis tercantik korea tanpa pembedahan plastik sama sekali.

Park Shin Hye

Park Shin Hye merupakan seorang artis Korea yang memulakan kariernya saat remaja lagi pada salah satu filem popular Korea iaitu Stairway to Heaven. Wajahnya yang memiliki karektor wanita yang jujur dan manis itu merupakan wajah cantik yang amat natural bahkan semakin meningkat dewasa kecantikan wajahnya semakin terserlah.

Lee Young Ae

Bagi peminat fanatik K-Movie atau yang pernah menoton drama Jewel In The Palace, pasti akan terlihat salah seorang wanita tercantik didalam drama tersebut iaitu Lee young Ae yang berperanan sebagai pelakon utama.

0 comments:

Post a Comment

loading...