loading...

Friday 23 June 2017

suami siap bagi amaran cukup2 kalau aku tak dapat kuruskan badan dalam masa 3 bulan dia nak kawin lain.mudah kan lelaki ni!!!


sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum t.q admin siar pos sy.
Ingat tak haritu ada yg post kat krt pasal suami komplen
Badan makin berisi dan aset makin longgar???
Serious aku pun alami benda yang sama.suami siap bagi amaran cukup2 kalau aku tak dapat kuruskan badan dalam masa 3 bulan dia nak kawin lain.mudah kan lelaki ni!!!

mmg tak sempat nak kuruskan badan selama 3 bulan ikut tempoh yg dia nak walaupun makan macam2 supliment dan buat macam2 cara.liat sungguh daging dan lemak kat badan ni.risau,sedih,macam2 bermain dalam fikiran ni.tak sangka suami memang seorang yang sangat pentingkan kualiti dalam perhubungan sehingga sanggup pertaruhkan sesuatu yang sangat menyakitkan hati.Allahuakbar.

Semakin lama semakin kerap outstation.hari minggu kami takde lagi pesta anak2.berkurung kami dalam rumah.kadang2 sy bawak anak2 keluar makan.maklum anak kecik2 kita handle sorang2 susah jugak.yang tu berlari yang tu nak dokong.macam2 ragam yang menguji kesabaran.
Dia???entah lah…hari minggu jarang sangat ada d rumah.hari kerja??kadang kami dah tido baru balik.hati macam terkoyak setiap kali anak2 kebih lagi yang besar merungut..”mummy,dah lama daddy tak bawak kite jalan2.”
Yang kecik pula menyampuk..
“Mummy,angah nak gi sunway”

Adik yg bungsu senyum.sesekali gelak tengok gelagak abang dn kakak melompat lompat riang seolah daddy mereka betul2 nak bawak gi jalan2..atau..mereka mengimbas kenangan gembira mereka bersama daddy dulu2..itu anak2..aku??lebih lagi..semua berubah..
Berdosa ke aku kerana berubah fizikal?sampaikan dia lansung taknak pandang aku dengan kasih syg.aku taknak jd macamni.semua berubah selepas lahirkan anak pertama dulu.bukan tak mencuba untuk menjaga.adakalanya masa yg tak menentu dng anak2,waktu makan tak menetu.

anak2 dah tido baru boleh makan.tengok jam dah jam 1 pagi.lepas makan mata mengantuk badan penat.tido…manakan badan tak membuyut..lelaki faham tak keadaan ni?takk..dia berseronok dengan kawan2..dengan hand phone..dengan dunia nya..sedang kita seharian penuh jadual tanpa sempat memikirkan hidup sendiri.begitu lah setiap hari dari anak pertama sampailah anak ketiga.sejak dia merungut badan dah makin besar

.aset dah tak solid.hati berubah.pandangan berubah.segalanya berubah hanya kerana itu.alasan itu.kukuh kah??kau kejam bang!!!…di katil dia dah tak teringin nak bercinta.kosong.kami tak ada komunikasi.sunyi…mujur ada anak kecik ni teman peluk masa tido.teman bermanja.kenapa dia lansung tak berkeinginan?kenapa dia lansung tak layan aku??macam2 persoalan demi soalan timbul..ahh abaikan saja.itu hasutan hati yg jahat..akhirnya mata terpejam dan lena sendiri..

Satu hari kawan ada bgtahu srh cuba supliment.katanya dia dah consume jamu #adimanja dah 4 bulan..”cemburu betul dng kau sarah,razif selalu ada dng kau.romantik sentiasa mcm orang baru kawin walaupun anak dah 3″
Aku ni ape je supliment org tunjuk,semua beli,semua cuba..makan tak miss.sia sia.tp ye lah.bukan salah supliment tu.tp sebab tak ada keserasian dng diri.
Cuba jamu yang sarah syorkan tadi..Alhamdulillah..baru habis sebotol badan mula susut.repeat

odar dan terus consume..happy sangat bila baju nikah dulu dah muat.aset pun memang mngancam.dia pun dah banyak berubah .suka balik kerja awal.suka duduk dng family.carring dan penyayang.
“Sarah..terimakasih sarah syorkan aku set penjagaan lebgkap adimanja ni.memang terbaik.bukan saja mengubah tubuh badan aku,juga mengubah kehidupan aku,rumah tangga aku..bersyukur sangat..alhamdulillah”
Ikhlas Nak share dng kawan2 yang ada masalah seumpama boleh lah hubungi saler terus.
http://ift.tt/2r8HuLk

harap admin tak kisah nak berkongsi bagi membantu mereka yg bermasalah seperti aku…aku baru saja habis pantang anak ke empat😂dan masih consume product adimanja dlm pantang..terimakasih Allah.
Terimakasih sarah…aku tak cari yg lain dah.memang akan setia dengan #adimanja

#sayatakjual #sayahanyakongsikebaikanbersama #pengalamanpahityangmenguji #semogaAllahsentiasamemberikebaikanpadarumahtanggakamidansahabatsemua

Read more: http://ift.tt/2s3ibXz

0 comments:

Post a Comment

loading...