loading...

Wednesday 21 June 2017

PELIK Suami Perfect Agama Tetapi Selalu Berkurung Dalam Bilik Sebelum Tidur. Rupa²Nya…

 Sebelum saya kongsi kisah ini, ramai para isteri sudah acapkali mintak nasihat dari pejabat ugama. Ada nasihat bernas, ada yang tidak. Saya kongsi ini sebab dia bukan keseorangan. I am not at liberty to give any opinion.

 

“Salam, Dear Syed Azmi, One day, just write something about the LGBT victims. Saya pernah alami situasi terbabit. Married to guy, a leader with a great follower, seorang yang taat dengan agama, segalanya sempurna. Dia melamar saya melalui Naqib usrahnya. He just like wow & perfect.
Selepas berkahwin, saya sedar.. inilah neraka dunia. Diri tak pernah disentuh, dimaki hamun, dan ditinggalkan dalam satu bilik tidur. Hari-hari menanti beliau pulang, tetapi dia dia pernah pulang. alasan sibuk, ada tugasan, qiam, usrah dan sebagainya. hari-hari  diugut dengan perceraian. duit dipinjam, dengan call merayu duit tak cukup makan masa oustation.

Sehinggalah segalanya terbongkar.. setiap malam, Sebelum dia tidur, dia akan masuk 1 bilik. menurut dia ada kerja dia nak hantar pada bos. saya selalu dengar ada satu musik berbunyi. Satu hari, saya buka laptop dia dan jumpa semua gay video yang dia tengok. musik, yes. itulah music yang saya dengar.

hari-hari jumpa gel durex and condom dalam bag tak berani bersuara, takut dipukul. Mesej dia dengan pasangan , kalahkan lelaki dan perempuan bercinta. mereka lapar $eks. hisap kemaluan sesama sendiri itu benda biasa dan diorang ada connection luas. 1 apps yang semua dalam tu gay. Mereka bertukar-tukar gambar dan melakukan $ex. ikut kat mana sampai, kota bharu, sabah, sarawak, semua ada orang sambut. mereka berkembang, dan semakin kuat..

Suami saya menghidap STD.. melalui aktiviti songsang yang dilakukannya. thank god dia tak bernafsu dengan saya, so saya tidak dijangkiti.. Saya baca mesej mereka.. $ex ganas, $ex in group. name it! they are real !! communiti ini, dan mereka adalah muslim!
lepas saya kena halau rumah, he stay together with his boyfriend. living together. me, psychologically affected. trauma dan sebagainya. Tak dapat dibayangkan. Saya jadi bencikan lelaki dan perkahwinan.
until one year, i recover.. surprisingly, there’s a lot of the victims out there. who suffered the same as me come n see me. they are real! in fact ada yg ada anak. n husband live in that community..
perhaps someday, u may write.. the disaster of this.. as they grow n grow.. perhaps one day become majority…. Nauzubillah..”

Sumber:- Syed Azmi

Sumber: http://ift.tt/2rPvUGb

0 comments:

Post a Comment

loading...