loading...

Wednesday 23 August 2017

Misteri “Magician Menelan Pedang” Terbongkar! Setelah Membuat Dunia Gempar, “Foto Sinar-X” Berjaya Menguak Rahsia Besar Sebenarnya!

Ahli silap mata mempunyai banyak helah untuk menghibur penonton.Salah satu helah yang sering kita lihat adalah ahli silap mata menelan pedang. Sobat Cerpen penasaran tidak bagaimana sih proses pedang tersebut ditelan?

Menurut kamu pesulap benar-benar sedang menelan pedang sampai ke perut atau helah ini hanyalah sekadar ilusi? Kalau beneran dimasukan ke dalam perut, sama ada mereka manusia yang mempunyai kekuatan super?

WHAT? Ternyata benar-benar dimasukan ke dalam perut!

Caranya adalah perlu berlatih selama bertahun-tahun dan harus menanggung rasa mual.

Boleh kita lihat dari sinar-x di bawah ini, pedang memang masuk ke dalam kerongkong sampai ke perut. Kelihatannya mengerikan yah!

Doktor pernah membuktikan bahawa strukstur tubuh ahli silap mata perbeda dari orang biasa kerana mereka telah berlatih untuk mencapai helah ini.

Pernah ada silap mata yang cedera serius ketika melakukan helah ini.Walaupun banyak ahli silap mata yang berjaya, namun juga banyak faktor yang boleh menyebabkan kegagalan. Mungkin juga kerana kurang latihan atau struktur tubuh yang tidak membolehkan. Maka, JANGAN cuba helah ini di rumah ya!

Sumber: HT

0 comments:

Post a Comment

loading...