loading...

Saturday 2 December 2017

Nasib Baik Fattah Amin Pilih Fazura Sebagai Isteri, Kalau Pilih Neelofa Memang Murung 7 Keturunan

Kebelakangan ini rancangan Meletop yang menampilkan Nabil Ahmad dan Neelofa sebagai pengacara tetap telah mengundang pemilik lagu ‘Tak Tun Tuang’ iaitu Upiak Isil.

Sesi temubual itu dikatakan Neelofa dan Nabil telah mengambil kesempatan itu untuk menemu ramah Upiak Isil secara terbuka dan santai dan turut menanyakan perkembangan tentang lagu yang semakin popular itu.

Siapa sangka dengan penampilan Upiak Isil yang kecil molek itu rupa-rupanya mempunyai sikap yang ‘Gila-gila’ dan membuatkan rancangan berkenaan menjadi semakin meriah dan hangat dengan keletahnya.

 

Bagi pendapat segelintir netizen di luar sana. Mereka melihat kelakuan Neloofa ketika menemu ramah Upiak Isil seperti ‘berlagak sombong’  langsung tidak mempunyai sensitiviti dan tidak menghormati tetamu undangan pada malam berkenaan.

Malah ada juga yang turut memperbandingkan Neelofa dengan pasangan manis Fattah Amin dan juga Fazura.

Mari kita lihat video rancangan Meletop sedang menemu ramah Upiak Isil.

Walaubagaimanapun, kita tidak sepatutnya membuat andaian melulu. Mungkin sahaja cara Neelofa seperti itu. Tapi bagi para penonton mungkin menganggap perbuatan tersebut adalah suatu kelakuan yang kurang sopan. Manusia tidak lepas dari kesilapan. Kita maafkan sahaja ye.

Sumber: Eraviral.com , Kisahdunia.com

The post Nasib Baik Fattah Amin Pilih Fazura Sebagai Isteri, Kalau Pilih Neelofa Memang Murung 7 Keturunan appeared first on Aliff Channel.

0 comments:

Post a Comment

loading...