loading...

Monday 22 January 2018

Alasan Pasangan Suami Isteri Tebuk ‘Dara Anak Sendiri’ Akan Buat Anda Terkejut

Kejadian yang tidak masuk akal ini telah berlaku di sebuah tempat di luar negara apabila sepasang suami isteri warganegara Rusia telah melakukan satu tindakan yang amat mengejutkan orang ramai dengan tindakan kejam mereka.

Pasangan suspek itu juga telah ditahan dan dihadapkan ke Mahkamah atas kes merogol anak perempuan mereka sendiri secara bergilir-gilir.

Mangsa yang didapati masih berusia 12 tahun itu telah menjadi mangsa ibu bapanya sendiri selepas memaksa mangsa menjadi ‘Hamba s3ks’.

Suspek juga telah didakwa atas melakukan satu gangguan s3ksual berulang-ulang kali terhadap mangsa pada bulan Disember 2016 sehinggalah Mac 2017. Bapa kepada mangsa yang tidak didedahkan identiti dan dituduh telah memperkosa anaknya sendiri semasa isterinya berada di atas katil yang sama seperti didalam laporan.

Suspek juga merupakan ibu kepada mangsa juga turut menceritakan semasa melakukan gangguan s3ksual berkenaan dia turut memasukkan suatu objek ke dalam kemaluan milik mangsa secara paksa.

Ibu mangsa juga turut mengakui perbuatannya yang ikut sama merogol anaknya sendiri semasa mangsa berumur 13 tahun. Perkara berikut telah disetuji oleh kedua-dua pasangan berkenaan dengan alasan ‘melatih’ anak perempuan mereka mengenali lebih awal tentang hubungan s3ks semasa disoal siasat oleh pihak polis.

“Biar dia hilang dara kepada ayahnya daripada orang gila lain,” ibu mangsa memberikan alasan.

Kes gangguan s3ksual terhadap mangaa 12 tahun itu telah diketahui apabila mangsa telah berjumpa dengan doktor berkaitan dengan ‘Masalah darah haid’ dan apa yang mengejutkan, doktor yang memeriksa itu telah mendapati mangsa sudah kehilangan daranya.

Doktor itu juga telah membuat keputusan untuk melaporkan perkara berkenaan kepada pihak penyiasat atas penderaan s3ksual terhadap mangsa.

Suspek juga telah mengakui perbuatan sumbang terhadap anak perempuannya sendiri.

Selain dari kejadian itu, suspek juga turut memaksa mangsa untuk tidur bersama di atas katil sambil melakukan hubungan s3ks. Apa yang lebih teruk lagi, mangsa juga telah dipaksa untuk melakukan hubungan s3ks secara bertiga iaitu,mangsa, ayanya dan juga ibunya.

Setelah dimaklumkan oleh ahli keluarga yang lain iaitu nenek mangsa yang turut tinggal di dalam rumah yang sama langsung tidak mengetahui perbuatan keji itu.

Kedua-dua ibu bapa mangsa sama-sama berumur 34 tahun itu telah ditahan dan direman kini sedang berada di bawah jagaan di Volgograd. Kedua-dua suspek juga turut dipenjara selama 20 tahun jika disabitkan kesalahan atas merogol mangsa.

Menurut sumber, kedua-dua suspek itu juga telah dibuang hak ke atas penjagaan terhadap mangsa.

Semoga kejadian sebegini tidak berlaku di negara kita. Semoga dijauhi semua kejadian yang tidak bermoral ini. Jadikan apa yang terjadi ini sebagai pengajaran agar lebih berhati-hati.

Sumber: Terengganutimes.com

The post Alasan Pasangan Suami Isteri Tebuk ‘Dara Anak Sendiri’ Akan Buat Anda Terkejut appeared first on Aliff Channel.

0 comments:

Post a Comment

loading...