loading...

Sunday 26 November 2017

Heboh Tentang Gambar Ciuman Nabil Ahmad Dengan Isterinya

Kebelakanan ini kita telah dihebohkan tentang Mia Ahmad dan juga suaminya yang merupakan seorang penjaga gol JDT  dan  mereka turut mendapat kecaman yang hebat akibat dari bercium di kalayak ramai.

Apapun sebenarnya, mereka tidaklah bercumbu di bibir tetapi di bahagian pipi sahaja. Memang wajarlah seorang isteri menunjukkan rasa gembiranya terhadap pasukan suaminya yang telah memenangi perlawanan bola sepak dan piala Malaysia. Selagi namanya artis, memang tidak akan pernah terlepas dengan kritikan netizen.

Terbaru ini pula terjadi kepada pasangan Nabil ahmad dan juga isterinya yang didapati melakukan perkara yang sama. Walaupun sebelum ini mereka juga penah kecoh dengan isu bercumbuan mulut di negara Itali, tapi kali ini apa pula yang mereka lakukan, sehingga mendapat kecaman yang teruk juga.

Tulisan bibit-bibit cinta dari zira untuk suaminya yang tercinta, Nabil Ahmad.

Izinkan aku hanya sedetik menatapmu. Meski tak seharusnya hati ini menyapa harapan. Harapan indah untuk bersamamu. Namun izinkan aku menatapmu. Meski itu yang terakhir kaliIzinkan aku berbisik pada Tuhan, Kenapa cinta ini harus hadir dan tertaut padamu?Inikah yang disebut ujian hati? Terima kasih buat peneman hidupku, cinta.

Inframe: @nabilzira @zira.ayub@kopi_k_sendiri

Photographed by: @aqoimran from @7pixelstudio.Aqoimran,

“Every picture has its own story”-#shotbyaqoimran #aqoimran #7pixelstudio#nabilahmad #ziraayub #nabilzira #ziranabil#gegarvaganza #gegarvaganza2017#raikancinta #love

Terdapat sebuah gambar yang memaparkan wajah nabil Ahmad dan juga isterinya yang tercinta. Apa yang menarik tentang gambar tersebut adalah apabila kelihatan Nazira Ayub seang mencium pipi suaminya Nabil Ahmad yang telah tersebar luas internet tetapi bukan di laman sosial miliknya sendiri. Malah gambar tersebut telah dimuat naik oleh seorang jurugambar yang berpengalaman di akaun instagram.

Nabil Ahmad yang dikenali sebagai pelawak dan juga pengacara meletop dan Gegar vaganza ini seakan-akan malas untuk ambil peduli malah dia keliahatan sudah lali dengan apa yang sering berlaku di dalam industri hiburan tanah air. Dia juga amat tenang tentang isu ciuman dari isterinya.

Antara komen-komen dari netizen di Facebook

Mulut manusia ni memang kita tak boleh nak tutup. patah lagi bila gambar-gambar artis yang ditayangkan, memamng berjela-jelalah makian dan juga kritikan. Walau apapun, mereka cium dengan orang yang halal. Kalau nak menegur itu memang tidak salah, tapi seharusnya mesti kena pada tempatnya, janganlah sampai menghina pula.

Sumber: Eraviral.com

The post Heboh Tentang Gambar Ciuman Nabil Ahmad Dengan Isterinya appeared first on Aliff Channel.

0 comments:

Post a Comment

loading...