loading...

Sunday 14 January 2018

Akibat Dari Perangai Buruk Isterinya Yang Malas Mandi Selama Setahun, Suami Tekad Menceraikan Isterinya

Mungkin kejadian ini adalah perkara yang melucukan bagi masyarakat di luar sana. Bila berfikir secara logik, mana mungkin perempuan ada yang malas mandi dan semua itu adalah sesuatu yang tidak masuk akal. Hanya kerana tidak mandi si suami menuntut untuk berpisah.

Kejadian ini teklah berlaku di negara Taipei apabila ada seorang lelaki dengan beraninya menuntut cerai terhadap isterinya kerana tabiat buruk isterinya yang cuma akan mandi pada setahun sekali sahaja.

Akibat dari tabiat buruk isteruinya yang berlarutan dan teruk itu telah menyebabkan mereka sudah tidak lagui melakukan hubungan ranjang dan pada masa yang sama mereka memutuskan untuk tidak mahu mempunyai cahaya mata.

Pada mulanya, sebelum melangsungkan majlis perkahwinan, menurut kenyataan lelaki berkenaan, isterinya itu hanya akan mandi setiap seminggu hanya satu kali sahaja. Namun selepas sahaja berkahwin, keadaan malas isterinya itu menjadi semakin teruk dan tidak dapat dibendung lagi.

Ujarnya lagi, selepas 10 tahun berkahwin, dia mendapati isterinya hanya akan mandi sekali sahaja dalam setahun dan akan memekan masa selama enam jam untuk memebersihkan badannya selama setahun akibat tidak mandi.

Sikap isterinya yang juga tidak disukai oleh si suami adalah apabila si isteri memaksa suaminya untuk tidak bekerja dengan alasan untuk menjaga bapanya yang sedang sakit tenat. Sudahlah malas mandi, pandai-pandai pula nak mengarah itu ini.

Oleh disebabkan itu juga, mereka tidak mendapat sebarang pendapatan dan hanya bergantung penuh terhadap ibu mertuanya yang bekerja untuk menampung hidup.

Pada tahun 2015, ;lelaki ini telah membuat satu keputusan muktamad untuk berpindah dari rumah berkenaan dan terus bekerja di Hsinchu di kawasan utara Taiwan tanpa diketahui oleh isterinya.

Setelah beberapa lama menyimpan rahsia, akhirnya semua itu terbongkar dan isterinya dengan memaksa menyuruh suaminya untuk balik dengan segera dan berhenti dari pekerjaan tersebut.

Akibat dari tidak tahan dengan sikap isterinya yang langsung tidak pernah berubah, si suami akhirnya membuat keputusan untuk balik kerumah dan pada masa yang sama dia turut memfailkan surat penceraian terhadap isterinya yang malas mandi itu.

Setiap orang memerlukan air untuk mandi agar badan berasa lebih segar. Tabiat malas mandi ini bukanlah satu perkara biasa, Mungkin saja masih ada masyarakat di luar sana yang mempunyai tabiat malas mandi dengan alasan sejuk. Bagi wanita atau lelaki yang sudah berkahwin,kepentingan menjaga kebersihan diri itu amat penting. Demi keselesaan bersama. Jika badan berbau busuk dan kotor, sudah pasti orang tidak mahu berdekatan dengan kita akibat bau badan yang sangat menusuk. Oleh itu, jagalah kebersihan dan jangan malas untuk mandi.

Sumber: Sehinggitmedia.blogspot.my

The post Akibat Dari Perangai Buruk Isterinya Yang Malas Mandi Selama Setahun, Suami Tekad Menceraikan Isterinya appeared first on Aliff Channel.

0 comments:

Post a Comment

loading...