loading...

Sunday 21 January 2018

Miss V Rasa Gatal Jangan Pula Digaru, Basuh Dengan ‘Minuman Ini’ Rasa Gatal Akan Hilang!

Kawasan feminin adalah bahagian tubuh yang sangat penting wanita dan anda mesti menjaganya setiap masa. Sekiranya anda tidak mengekalkan kebersihan, Miss V akan jadi lembap dan menyebabkan gatal-gatal. Jika dibiarkan berterusan iritasi boleh berlaku!

Rasa gatal di kawasan feminin dipicu oleh kelembapan kawasan wanita. Kelembapan Miss V menghasilkan jangkitan yis dan bakteria. Jangkitan ini menyebabkan rasa gatal dan keputihan.

Sekiranya sudah gatal, jangan pula digaru wahai wanita. Berkemungkinan menyebabkan iritasi.

Bagaimana caranya menghilangkan rasa gatal ini? Apa yang anda perlukan adalah teh chamomile! Herba teh ini boleh menenangkan dan melegakan gatal/rasa sensasi dan bengkak di kawasan ‘kewanitaan’.

Caranya sangat mudah, tambah 1 sudu teh chamomile ke dalam 2 cawan air dan reneh selama 5 minit. Tapis larutan, kemudian tambahkan 4 titisan minyak tree tea oil ke dalamnya apabila sejuk.

Basuh bahagian feminin anda 2 kali sehari, rasa gatal-gatal akan berkurang. Pakai seluar dalam yang bersih, bilas kawasan feminin dengan baik selepas pergerakan usus, dan elakkan pakaian yang membuat anda rasa begitu lembap.

Bagaimana wanita? Mari cuba!

Sumber: Vemale

The post Miss V Rasa Gatal Jangan Pula Digaru, Basuh Dengan ‘Minuman Ini’ Rasa Gatal Akan Hilang! appeared first on Aliff Channel.

0 comments:

Post a Comment

loading...