loading...

Tuesday 2 January 2018

Akibat Tidur Tidak Memakai Seluar Dalam, Ada Sesuatu Masuk Ke Dalam Kemaluan Pengantin Baru

Sepasang pasangan pengantin yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan telah mengalami perkara buruk ketika sedang tidur akibat keletihan mengadakan majlis persandingan di sebelah pagi. Perkara buruk itu terjadi ketika malam pertama mereka. Akibat terlalu letih selepas beraksi, pengantin perempuan yang dikenali sebagai Ati telah terlupa untuk memakai kembali seluar dalam yang telah ditanggalkan ketika sedang bersama suaminya.

Perkara buruk itu terjadi apabila dia merasakan ada sesuatu yang bergerak di celah kelangkangnya. Rupa-rupanya benda yang merayap itu merupakan seekor tikus cencurut jantan telah memasuki kemaluan pengantin wanita itu. Cubaan untuk menarik tikus itu telah menyebabkan tikus itu terperangkap dan masuk debih dalam lagi.

Akibat merasakan kesakitan yang teramat, pengantin perempuan itu menjerit sekuat hati dan itu telah menyebabkan suaminya terjaga dalam keadaan yang terkejut.

Mereka yang pada mulanya menyangka pengantin baru itu bergaduh terkejut bila diberitahu si-suami bahawa kemaluan isterinya telah dimasuki tikus. Memandangkan usaha mengeluarkan tikus itu tak berhasil akhirnya pengantin perempuan terpaksa dibawa ke hospital milik Tentera Nasional Indonesia bagi mengeluarkannya.

Pengantin perempuan itu segera menunjukkan kemaluannya ke arah suami dan alangkah terkejutnya ketika suaminya melihat ada seekor tikus dan dengan tidak membuang masa terus menarik ekor tikus berkenaan.

Tapi malangnya ketika menarik ekor tikus itu, tiba-tiba ekor tikus itu terputus dan tikus berkenaan telah terperangkap terus di dalam kemaluan isterinya. Akibat dari jeriitan pengantin wanita itu terlalu kuat, itu menyebabkan jiran-jiran berdekatan rumahnya terkejut.

Pada mulanya jiran-jirannya berfikir pasangan itu sedang bergaduh sehinggalah pengantin lelaki menyatakan perkara yang sebenar apabila kemaluan isterinya telah dimasuki tikus. Pengantin perempuan itu dengan segera dihantar ke Hospital Tentera Nasional setelah usaha mengeluarkan tikus itu gagal.

Selepas berusaha bermacam cara untuk memujuk tikus itu keluar dengan sendirinya, pihak hospital terpaksa membuat keputusan untuk mengeluarkan tikut berkenaan dengan cara pembedahan.

Menurut pihak hospital, perkara berikut bukanlah kejadian yang pertama berlaku di Indonesia, malah ada sebelum ini perkara yang sama telah menimpa seorang wanita. Pada pasanagn suami isteri di luar sana, sama-samalah kita jadikan ini sebagai pengajaran dan akan lebih berhati-hati selepas ini agar perkara seperti ini tidak berulang lagi.

Langkah pertama untuk mengelakkan kejadian ini berulang kembali, anda hendaklah menjaga kebersihan di sekitar rumah supaya tiada haiwan-haiwan perosak dan kotor membiak bebas. Kedua, Ketika sedang bersama, walaupun dalam keadaan yang letih yang terlampau, anda jangan pula bersihkan alat sulit selepas bersama. Janganlah terus tidur selepas melakukan hubungan intim. Binatang perosan ini hidung mereka amat sensitif dengan bau-bauan kerana ia dianggap menyenangkan bagi mereka. Yang terakhir sekali, janganlah lupa untuk pakai kembali seluar dalam,takut-takut nanti ular yang akan mesuk menyelinap di kawasan rahsia itu.Jangan sesekali cuai.

Sumber: Sehinggitmedia.blogspot.my

The post Akibat Tidur Tidak Memakai Seluar Dalam, Ada Sesuatu Masuk Ke Dalam Kemaluan Pengantin Baru appeared first on Aliff Channel.

0 comments:

Post a Comment

loading...